Compliance Manager
 

Kunne du tænke dig at få fuldt ejerskab på vedligeholdelse af de kritiske forretningsgange og den dokumentation, der sikrer, at vi kan gøre en forskel?

”I denne her stilling har du to stærke fonde i ryggen, som har den ballast, der skal til for at prioritere et højt niveau af compliance og ikke mindst din udvikling som medarbejder,” Henrik Jørgensen, administrationschef.

Hos os er det vigtigt, at der ikke er en finger at sætte på vores dokumentation og procedurer vedrørende vores forretningsgange – og det er her, du kommer ind i billedet.

Tag ejerskab på compliance

Al compliance på tværs af sekretariatet bliver nu samlet under din stilling, så det er dig, der har overblikket og kører de faste compliance-relaterede årshjul på tværs af begge fonde. Du vil derfor have løbende dialog med vores eksterne advokat, som udarbejder vores selskabsretlige dokumenter, og som du altid kan spørge til råds.

Du får en god blanding af opgaver – lige fra gennemgang af juridisk materiale til koordination og indtastning af oplysninger.

Det er nemlig dit ansvar, at:

  • vi lever op til GDPR på tværs af sekretariatets forretningsgange og dokumenter
  • fondene følger IT-sikkerhedspolitikken, og at relaterede procedurer er opdaterede
  • dokumentationen af fondenes forretningsgange er opdateret, samt at tilhørende flowcharts og kontrolmatricer revideres årligt i samarbejde med procesejerne
  • holde styr på vores kundekendskabsprocedure (KYC), hvor du indhenter, opdaterer og udfylder dokumentation i forbindelse med investeringer
  • fuldmagter samt juridiske, selskabsretlige og good governance-dokumenter altid er opdaterede.
     

”Vi har rigtig godt styr på årshjul, forretningsgange og procedurer, og du får ejerskab på et område, der kontinuerligt udvikler sig. Det gør arbejdet rigtig tilfredsstillende,” fortæller Alexander B. Løvendorf, fondsrådgiver.

Vi er klar til at byde dig velkommen

Du træder ind på vores kontor i Søborg, hvor du bliver en del af Fællesadministrationen sammen med 16 gode kolleger. I alt er vi omkring 50 medarbejdere i de to fonde – kolleger med forskellige baggrunde, god aldersmæssig fordeling og lige mange mænd og kvinder.

”Her er faglighed og integritet i højsædet, og så er her bare rigtig rart at være,” siger HR-konsulent Lise Ravn.

Detaljeorienteret ordensmenneske med juridisk erfaring

Du sætter pris på, når alt er strømlinet, og kabalen går op. Og med din sans for detaljer er der intet, der går din næse forbi. Derudover ved du, at de mindre administrative detaljer er lige så vigtige som de tunge opgaver, og du er derfor klar til at smøge ærmerne op, række ud til de rigtige kolleger og tage ejerskab.

Vi forestiller os, at du har en juridisk baggrund eller erfaring med compliance, men der kan være mange indgange til denne stilling. Dog har du:

  • solid erfaring med behandling af juridiske dokumenter
  • erfaring med at drive/vedligeholde et årshjul med gentagne opgaver
  • gode engelskkundskaber – gerne også inden for juridisk terminologi
  • en fordel, hvis du har kendskab til GDPR og forstår dig på persondata-mapping
  • en fordel, hvis du har erfaring med KYC
  • gode samarbejdsevner og en personlig gennemslagskraft, da compliance er et område med mange interessenter.

Vil du også gøre en forskel?

Så send os en motiveret ansøgning, et CV og eventuelt andre relevante bilag via Jobindex senest tirsdag den 27. oktober 2020. Jobbet er til besættelse snarest muligt, og samtaler holdes løbende.

Hvis du vil høre endnu flere gode grunde til at søge stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Henrik Jørgensen på tlf.nr.: 2055 1916.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Jobindex senest tirsdag den 27.  oktober 2020. Jobbet er til besættelse snarest muligt, og samtaler holdes løbende.

Henrik Jørgensen
Administrationschef, VILLUM FONDEN og VELUX FONDEN
Phone: 
+45 20 55 19 16